teile


Teil Seite Garage
L XL XXL
A P1002 P3002
B P1003 P3003
C P1004 P3004
D recht P1005 P2005
D links P1006 P2006
E recht P1007 P2007
E links P1008 P2008
F recht P1001
F links
Plane schwarz
P1011 P2011 P3011
Plane grau
P1012 P2012 P3012
G P1013 P2013
H P1014 P2014

parts


Part Side Size of garage
L XL XXL
A P1002 P3002
B P1003 P3003
C P1004 P3004
D right P1005 P2005
D left P1006 P2006
E right P1007 P2007
E left P1008 P2008
F right P1001
F left
black tilt P1011 P2011 P3011
gray tilt
P1012 P2012 P3012
G P1013 P2013
H P1014 P2014

mototent xl

Rozmiar – XL – Motocykle turystyczne, anduro, chopper

Wersje kolorystyczne rozmiaru XL:

czarny
nr.kat. M2110

szary
nr.kat. M2010

wymiaryxl

wymiaryxl

wymxl

wymxl

DSC_5924

DSC_5924

DSC_5935

DSC_5935

DSC_5940

DSC_5940

DSC_5946

DSC_5946

DSC_5973

DSC_5973

DSC_5995

DSC_5995

DSC_5994

DSC_5994

DSC_6058

DSC_6058

DSC_6055

DSC_6055

DSC_6051

DSC_6051

Sklep

Zamówienie

Moje konto

Anmelden

start

Pierwsze tego typu rozwiązanie dostępne na rynku akcesoriów motocyklowych.

Cechy garażu motocyklowego połączone z ceną pokrowca na motocykl.

Dwuspadowy dach zapewnia sprawne odprowadzanie wody nawet przy dużym deszczu.

Mototent to idealna ochrona dla Twojego motocykla.

Żadne elementy konstrukcji ani poszycia nie mają kontaktu z motocyklem, zapewniając warunki wewnątrz jak w garażu.  

Konstrukcja jest na tyle solidna, że bez najmniejszego problemu Mototent można używać jako garaż całoroczny.

Wysokiej gramatury materiał użyty do produkcji poszycia zapewnia idealną ochronę przed wilgocią, deszczem, śniegiem, kurzem.

Idealne rozwiązanie, jeśli trzymasz swój motocykl na parkingu osiedlowym, na parkingu strzeżonym, lub po prostu obok domu na podwórku.

Dzięki załączonej instrukcji Twój nowy garaż będzie gotowy do ochrony Twojego motocykla w 15min.

Konstrukcja wykonana jest z rurek stalowych cynkowanych galwanicznie.Całość jest skręcana za pomocą śrub.

Zastosowane otwory wentylacyjne zapewniają sprawne odprowadzanie ciepła oraz wilgoci z motocykla – mamy pewność ze motocykl się nie „zaparuje” tak jak pod tradycyjnym pokrowcem!

Gotowy namiot mocujemy do podłoża za pomocą śledzi lub kotew (w komplecie – do wyboru) w zależności od podłoża na którym ma on stać.

Mototent posiada możliwość zamknięcia na kłódkę – dzięki czemu działa jako zabezpieczenie antykradzieżowe.  

DSC_6113

DSC_6113

DSC_6106

DSC_6106

DSC_6101

DSC_6101

DSC_6071

DSC_6071

DSC_6078

DSC_6078

DSC_6068

DSC_6068

DSC_6065

DSC_6065

DSC_6058

DSC_6058

DSC_6055

DSC_6055

DSC_6051

DSC_6051

DSC_6045

DSC_6045

DSC_6043

DSC_6043

DSC_6038

DSC_6038

DSC_6032

DSC_6032

DSC_6028

DSC_6028

DSC_6024

DSC_6024

DSC_6002

DSC_6002

DSC_6000

DSC_6000

DSC_5995

DSC_5995

DSC_5994

DSC_5994

DSC_5993

DSC_5993

DSC_5973

DSC_5973

DSC_5946

DSC_5946

DSC_5940

DSC_5940

DSC_5935

DSC_5935

DSC_5924

DSC_5924

DSC_5865

DSC_5865

DSC_5857

DSC_5857

DSC_5850

DSC_5850

czesci

Część Strona Rozmiar Garażu
L XL XXL
A P1002 P3002
B P1003 P3003
C P1004 P3004
D prawa P1005 P2005
D lewa P1006 P2006
E prawa P1007 P2007
E lewa P1008 P2008
F prawa P1001
F lewa
poszycie czarne P1011 P2011 P3011
poszycie szare P1012 P2012 P3012
G P1013 P2013
H P1014 P2014

instrukcja

Instrukcja w PDFdo pobrania.

Instrukcja „krok po kroku“:

1. Przygotowujemy lewą „ściane“:

-Przykręcamy lewą podłużnice za pomocą śrubki M8x40 z podkładką.

-Przykręcamy podporę za pomocą śrub M5x25 z podkładkami, oraz dolną poprzeczkę
śrubami M8x16 z podkładką.

-Stawiamy konstrukcje na podstawie.

2. Ściana prawa:
-Przykręcamy prawą podłużnice za pomocą śrubki M8x40 z podkładką.

-Przykręcamy podporę za pomocą śrub M5x25 z podkładkami.

-Motujemy prawą ściane do dolnej poprzeczki za pomocą śruby M8x16 z podkładką.
– Przykręcamy środkową poprzeczkę za pomocą śrub M5x10 z podkładką.

3. Dach:
-Wsuwamy po kolei poprzeczki od 1 do 6.

-Konstrukcja gotowa!

-Zakładamy poszycie zaczynając od pierwszej poprzeczki (poszycie od strony siatki wentylacyjnej)
-Mocujemy do stelaża za pomocą wszytych rzepów.

-Gotowy garaż!

-Mocujemy do podłoża za pomocą śledzi lub kołków przez 4 oczka znajdujące się
na rogach podstawy. Powierzchnia na której ma stać namiot powinna być płaska i stosunkowo gładka. Do mocowania na trawie wybieramy śledzie, kołki rozporowe służą do mocowania namiotu na betonie, kostce, asfalcie.

GOTOWE!!

mototent xxl

Rozmiar – XXL – Quady, dwa motocykle

Wersje kolorystyczne rozmiaru XXL:

czarny
nr.kat. M3110

szary
nr.kat. M3010

wymiaryxxl

wymiaryxxl

wymxl

wymxl

DSC_5994

DSC_5994

DSC_5995

DSC_5995

DSC_6000

DSC_6000

DSC_6024

DSC_6024

DSC_6028

DSC_6028

DSC_6058

DSC_6058

DSC_6055

DSC_6055

DSC_6051

DSC_6051

DSC_6045

DSC_6045

DSC_6043

DSC_6043

DSC_6038

DSC_6038

DSC_6032

DSC_6032

DSC_6065

DSC_6065

DSC_6068

DSC_6068

DSC_6071

DSC_6071

DSC_6101

DSC_6101

DSC_6106

DSC_6106

DSC_6113

DSC_6113

DSC_6078

DSC_6078

mototent L

Rozmiar – L – Motocykle sportowe, nakedy, cross.

Wersje kolorystyczne rozmiaru L:

czarny
nr.kat. M1110
 
szary
nr.kat. M1010

wyml

wyml

wymiaryl

wymiaryl

DSC_5850

DSC_5850

DSC_5857

DSC_5857

DSC_5865

DSC_5865

DSC_5994

DSC_5994

DSC_5995

DSC_5995

DSC_6058

DSC_6058

DSC_6051

DSC_6051

DSC_6055

DSC_6055